teisipäev, 10. jaanuar 2017

Lödikustid!

    Juba teist päeva haaran oma kangakastide järgi, et miskit õmmelda. Ja siis neid tükikesi vaadates, kaob mõistus täiega. Mida teha, mida omavahel sobitada. Ning mida rohkem ma neid vaatan ja käes veereta, seda vähem ma suudan otsustada. Ja jälle rändavad nad oma kohale kasti, et kui kunagi.
    Täna pärast lappamist ja kokku panemist jõudsin jälle järeldusele, et mõtted ummikusse jooksnud ja vaja õiget hetke oodata. Jalutasin siis aiamajja ja vedisin välja koti, milles suur hunnik vakstu jääke. Sõbranna jagas neid ja ei suutnud ma ka sellel korral ei öelda. Ja kuna nad nii kaua seal oodanud, otsustasin, et on aeg miskit prügikasti toimetada, sest muidu ma upun nende kastide virnade vahele lõplikult ära. Kõik nii ilusad ja uued, no kuidas sa viskad. Ja siis otsustasin, et viin homme töökaaslastele - las lõiguvad endale lödikustisi. Neil ju kõigil suveti istumised õues. Ja kui kõik taas lahti olid pakitud, hakkas väike kadeduseuss sees närima. Pärast kõigil suvel lödikustid kenasti laua peal ja mul endal mitte miskit. Otsisin siis kõige suurema taldriku välja, et miskit eriti kaodsi ei läheks ja hakkasin joonistama ringe ja neid siis välja lõikuma. Ja, et rohkem vakstuid kasutust leiab, õmblesin oma lödikustid topelt vakstust.
     No nüüd olen siin pikalt lobisenud, nii et oleks aeg ka pildid ritta sättida.




Ja ühe tegin sellise ka.


9 kommentaari:

  1. Pealkiri oli nii huvitav lödikustid,m6tlesin ja m6tlesin et mis asi see kyll on :) :) sissejuhatuses jälle see v66ras s6na sees,no loomulikult l6puks sain aru millest jutt.nyyd ka minu s6navaras uus s6na mida juba kasutasin,mees kysis kas see v6rukeelne s6na :))
    Aga sinu lödikustid on väga ilusad !

    VastaKustuta
  2. Aitäh. Mulle meeldib see sõna lödikusti. Just nagu kilemeska gi.

    VastaKustuta
  3. Suurepärane mõte ka neile, kel vakstu laual vahetamist nõudnud. Nagu vist kõik (kes muidugi vakstut laual kasutavad) kogenud, jäävad kesklaua- ja nurkade osa üsna kasutuskõlblikuks. Seega - väike vihje jällegi neile, kes kuidagi ei suuda "prahti" kohe tagantkätt minema visata!
    Ja-jah, kaunis romantika ja muidugi see täpilisel pinnal täpiline triinu ...

    VastaKustuta
  4. Väga lahe isetegemine! Ilus ja praktiline pealekauba. :)
    Leidin Su armsa kommentaari oma blogist ja taipasin siis tulla jälle siia Sinu tegemisi vaatama (muidu ootasin Su postitusi ikka Isetegija lehel). Oled tõesti palju kaunist õmmelnud, rõõm kohe vaadata!

    VastaKustuta
  5. Imestasin minagi, mis asi see lödikusti küll on!? Nüüd siis tean ;) Vahvad ja vajalikud!

    VastaKustuta