pühapäev, 29. november 2015

Mõned tegemised!


Olen pikalt veeretanud oma tumesiniste riidetükkide kasti. Ikka ootan õiget aega, sest mõtteid, et neist miskit teha on rohkem kui riiet ennast. Ja ühest küljest on nii hea meel, et mõni kangajupp lõpuni õmmeldud, teisalt aga ääretult kahju kui mõni ilus, lausa lemmik kangas lõpuni õmmeldud. Ja sellepärast ka mõtlen nii kaua ja lõpuks kui miskit tehtud, siis ikka avastan, et sellest oleks võinud hoopis selle õmmelda. Ja nii ongi. Parimad mõtted tulevad alati siis, kui riie otsa saanud.
Aga nüüd on nii mõnigi asi valmis saanud, ja kas ikka see kõige õigem, eks see selgu jälle hiljem.
Igal juhul tegin olemasolevatest ribadest "hullus lapitehnikas" pajalapid.


Veel üks öökulli nõelapadi.


Siis tegi öökulli maaniat jätkates preili öökulli.


Ribadest sai meisterdatud ka kosmeetikakott, sees ruuduline vooder.



Ja terve nädalavahetus kulus peaaegu kinkekoti õmblemisele. Mõtlesin ja arutasin pikalt, milline ja kuidas. Ja valmis ta sai. Printisin riidele kaunistuseks Sarah Kay joonistatud pildi. Ma lausa jumaldan neid joonistusi. Kahju, et minu lapsepõlv nendeta möödus.


Vaat sellised tegemised siis õhtuti valmis nokitsetud.


4 kommentaari:

  1. Väga ilusad asjad! Sinine on üks mu lemmikutest, nii nagu ka punane, roheline ja teised... :) Sinine on eriline, kuninglik.

    VastaKustuta
  2. Eriti armas triipkõhuga Ökul :) No ja sinine on igatpidi ilus nagunii (minu silmis ja südames, koos triinudega otseloomulikult).

    VastaKustuta
  3. Nii ilusad asjad eriti ilusatest kangastest :D

    VastaKustuta
  4. Ilusad sinistes toonides tööd,kinkekott v6rratult kaunis!

    VastaKustuta